Igen, sajnálom, ez a kettő most összecsúszott, és ez a posztom nem is lesz olyan hosszú, mint az eddigiek, mert baromi fáradt vagyok.

Azt be kell valljam, hogy édességügyileg elcsábultam 5 kanál jégkrém erejéig...mélységesen szégyellem magam miatta - összezárt bokával, lehajtott fejjel szégyenkezik.

De a többi továbbra is egész jól megy. Bár ma kellett vegyek egy húsos péksütit - mentségemre valljon, már majd éhenhaltam, mert rohantam, nehogy elkéssek a zh-mról, és dél után a 5 óra már kicsit sok volt, szóval muszáj volt vennem valamit, hogy ne essek össze. Pedig pont ezt nem szabadna. Legközelebb legalább egy almát bedobok.

Tegnap is és ma is salátát ettem husival, egy kis szeletke barnakenyérrel. Tegnap két adagot ettem belőle, vittem magammal többet, hogy a suliban is tudjak rendesen kajálni. Azon kívül tegnap ettem két almát meg egy szelet kenyérkét a tejfölös-túrós kutyulmányommal. Ma hasonlóan nézett ki az egész, leszámítva a 2 adag sali-husi kombót, mert csak egy kicsi adagot ettem. De amúgy egész jól bírtam.

Tegnap nem volt időm tornázni, hihetetlen, hogy mennyire elrepül az idő, amikor az embernek sokat kell tanulnia. Ma is rendesen elhúzódott a nap, ismét főznöm kellett, mert hát a kenyeret sem szabad túlzásba vinni, azt hiszem kevesebbszer kéne ennem, még akkor is, ha csak kis adag, és akkor is, ha mindemellett barna kenyér. Szóval megint fél 10 volt, mire mindennel végeztem. De úgy döntöttem, nem, ma nem lehet kihagyni. Ha belegebedek is, ha későn fekszem le, akkor is tornázni fogok. És nekiveselkedtem.

A tanulság, amit leszűrtem, hogy legközelebb nem a rongyszőnyegen fogok, mert majdnem nyaltam egy egészséget, és higgyétek el nekem, elég kemény nálunk a flaszter, másrészt meg jobb gatyát veszek fel, mert ez félpercenként a fenekem feléig lecsúszott, és attól féltem a boknámnál fog landolni 2 másodperc múlva. A gyakorlatok nem megerőltetőek, viszont baromi tempós az egész. Alig bírtam követni, hogy mikor mit kell csinálni. De majd belejövök. Szerintem egy idő után már fejből fogom tudni az egész dvd-t.

A folyadékkal viszont elég hadilábon álltam ebben a két napban. Tegnap éppenhogy megvolt a 2 liter, ma viszont alulmaradtam. Még szemezek az üveggel, de akkor meg éjjel fogok kijárni. Na jó, lehet bevállalom. Max ha arra ébredek, hogy vmi nedves van alattam,tudni fogom, hogy miért.

Nos, már mindjárt éjfél, tényeg lefekszem, mert holnap is hosszú napom lesz.

Apropó. Szegény hörcsögöt ma sem almoltam ki. Pedig akartam. Jó lenne, ha a nap nem 24 órából állna, hanem többől. Holnap mindenképpen sort kell kerítenem rá. Ha megint kimaradna, esküszöm bokám fogom rúgni saját magamat.

Jóccakát!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyitrening.blog.hu/api/trackback/id/tr501866638

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása