Unknown 2010.03.21. 18:52

Első nap

Első napnak még elég laza lett. De ennek komoly oka van.

Először is egész délelőtt a gép előtt kellett ülnöm egy sürgős tervezési feladat egyik részét kellett megcsinálnom. Csapatban dolgozunk, szóval ha nem csináltam volna meg, őket hagytam volna cserben. Ez eléggé lefárasztott, meg az a 80 kiló cucc, amit boltból hazahoztam, úgyhogy a torna ma elmaradt. De végülis első nap van, már az is haladás, hogy a kaját nagyjából sikerült betartanom. Nohát!

Miután végeztem bajtársi teendőimmel, úgy dél körül elmentem boltba. Vettem túrót, joghurtot, barnakenyeret, egy karton ásványvizet, persze a zöldségeshez is betértem, ahol almát, banánt, körtét rakosgattam a kosaramba.

Hirtelen felindulásból kevertem egy szendvicskrémet túróból, tejfölből, tettem bele friss újhagymát, egy kevés szalámit darabokban és egy kis pirospaprikát, csakhogy még jobban hasonlítson a kőrözötthöz. De csak módjával ettem belőle. Mégsem rágcsálhatok egy répát reggelire :)

Ebédre tejszínes-brokkolis pennét ettem. Még 2 napja néztem ki a receptet, és meg is csináltam, a maradékból ettem egy kicsit. De tényleg kicsit.

Gyümölcsből eddig 1 banánt ettem, de vacsira már kinéztem magamnak azt a szép körtét, amelyik kacsingatott rám a boltban. Remélem a barátom még nem csapott le rá :) A banánt viszont az összeset megette. Nem baj, végülis az a többi gyümölcshöz képest több kalóriát tartalmaz, meg azért egy jutott belőle nekem is.

Holnap még nem tudom mit fogok enni, de nem is nagyon lesz időm gondolkodni rajta, vagy egyáltalán valami érdemlegeset főzni, mert reggeltől az egyetemen leszek. Azt hiszem viszek szendvicset a barna kenyérből, meg néhány almát. Majd még meglátom :)

Lehet, hogy idővel kénytelen leszek majd szigorítani a szabályaimon, de egyelőre minden rendben van. Egy kis sütit azért ettem, de hát mit tehet az ember, ha a lakótársa fincsi lekváros kekszes sütit csinál. De csak néhány kicsi golyót ettem. De most legalább 3-4 napig semmi édesség! Ezt muszáj betartani. A zöldségeket imádom. Úgy ennék egy finom salátát, jégsalátával,sárgarépával, céklával, retekkel egy pár darabka fűszeres csirkemellel s leöntve egy kis hagymás-zöldfűszeres joghurttal...na majd azt hiszem igyekszem tenni érte, hogy valamelyik nap az asztalon landoljon :)

Közben meg persze, amikor van időm, sök zöldséges recepteket keresgetek, hogy lehetőleg minél egészségesebb irányba tereljem az étkezési szokásainkat. Persze a joghurt, a túró meg a tejföl se túlságosan zsírszegény, de valamit csak kell lenni. Persze ezt is módjával.

Jó hír viszont, és egyértelmű fejlődés, hogy tegnap sikerült 2,4 l folyadékot meginnom! Ma még 2 liternél tartok, de még úgyis inni fogok. Azt hiszem ez jó módszer, hogy mindig magam elé rakom, és ha kell, ha nem, iszok. Persze amikor már hányingerem van abbahagyom, mert nálam még az is előfordul. Eddig unalmamban csokit ettem, ha nem tudtam mit csinálni, most ásványvizet és édesítős teát iszom. AZt hiszem ez az utóbbi jobb megoldás :)

Azt hiszem, elmondhatom, hogy egy félig sikeres napot zártam. Persze könnyebb lenne, ha nem egy barátom, aki akármennyit és akármit is eszik akkor is vézna marad, no meg a lakótársak, akik finomabbnál finomabb, de annál olajosabb kajákat esznek körülöttem. De nem baj, tartom magam. Én is finomakat eszek :P hihi

No hát, viszlát holnap!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyitrening.blog.hu/api/trackback/id/tr91857280

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása