Unknown 2010.03.22. 23:36

Második nap

Ez a mai nap nagyon hosszúra sikeredett.

Reggel felkeltem, épphogy csináltam magamnak néhány szendvicset, hogy legyen mit ennem egész nap, és már rohantam is az egyetemre. Este hatra estem haza, akkor még elrobogtam boltba és a zöldségeshez, előtte még bedobtam egy adag mosást, aztán meg főztem, teregettem. Most végre kicsit le tudtam ülni.

Kajaügyileg nem panaszkodhatom. Egy fél kilós barnakenyérből csináltam 3 szendvicset, megkentem őket a tegnap készített túrós-tejfölös-hagymás-paprikás szendvicskrémmel. Hihetetlen, hogy milyen laktató tud lenni, pedig aztán kisebbek voltak, mintha egy kilós kenyérből ettem volna fél szeletet. Bizonyára a sok folyadék is hozzátett, nem keveset. Valahogy sosem hittem abban, hogy a folyadék el tud telíteni. Nekem mindig csak hányingerem lett tőle, vagy úgy éreztem lötyög bennem. Nem hittem volna, hogy kis odafigyeléssel ilyen könnyedén fog menni, hogy megigyak több, mint 2 litert egy nap. Sokszor iszok keveset, mindig magam előtt tartom az ásványvizes palackot. Korábban talán a lustaság is hozzájátszott ahhoz, hogy olyan keveset ittam. Hiába voltam egy picit is szomjas, nem mentem ki meginni egy pohár vizet.

Ma összességében megettem 3 olyan kis szendvicset, persze 2-3 órás eltérésekkel, és egy almát. Azt hiszem ez nem is olyan rossz teljesítmény. Na jó, meg lecsúszott néhány darab fornetti is, de még akkor sem jelentős mennyiség az, amit ma ettem.

A boltban rendesen bevásároltam. Már hetek óta tervezem, hogy csinálok egy jó kis salátát, na hát ma már nem találtam több kifogást. Bár drága volt, de vettem egy kevés feta sajtot is, csak hogy feldobjam. A zöldséges éppen zárni készült, kicsit pofátlannak éreztem magam, hogy már pakolnak össze, én meg betámyolgok a boltba, hogy kellene néhány dolog. Így hát kicsit szégyenkezve, de vettem fejessalátát, egy csokor retket, póréhagymát, paprikát, paradicsomot, és nagy nehezen még egy kígyóuborkát is sikerült elővadászni a hátsó raktárrészről, csak nekem :) Imádom ezt a zöldségest. Annyira szép, és friss árujuk van! Öröm vásárolni :)

Mielőtt elmentem boltba, kivettem egy adag husit a mélyhűtőből, és kiolvasztottam. Csirkemellett szerettem volna, de abból már kifogytunk, és a közeli élelmiszer boltban meg nem lehet venni. Így hát beértem egy darabka combbal. Rendesen leszedtem róla minden zsírcafatot meg hártyát, és szépen bepácoltam egy gyros fűszerkeverékkel ízesített olajba. Persze épp csak annyit tettem rá, hogy minden husidarabka be legyen kenve vele. Utólag, sütés után, miután megkóstoltam, azt kell mondjam, nem kellett volna az egész csomaggal ráöntenem. Elég fűszeres lett, meg sós. De sebaj, a hibáiból tanul az ember. A saláta majd elnyomja :) Megmostam, és apró darabkákra téptem egy fejessalátát. Beleszeltem a retket, a paprikát, a paradicsomot, a póréhagymát és a fetasajtot is felkockáztam - persze minél kisebb darabokra, hogy jobban eloszoljon. Majd az egészet nyakonburítottam joghurttal, amit előtte egy kis sóval, borssal és petrezselyemlevéllel ízesítettem. Persze ma már nem ettem belőle, mivel nem csirkemellből csináltam a husit, sokkal több idő kellett, hogy rendesen megpuhuljon és megsüljön a hús. Este 10-re készen is lettem mindennel, még a két nagy adag mosást is kiteregettem. Aztán persze muszáj volt elmosogatni, mert azért sikerült egy halom mosogatnivalót összehalmozni az este folyamán.

És még szegény hörcsögöt ki sem almoltam. Van egy kis törpehörcsögünk, Morzsa névre hallgat :) Nagyon édes, csak iszonyat félénk még mindig, pedig már hónapok óta élvezi a vendégszeretetünket. Salátakészítés közben loptam neki néhány darabka salátát neki, imádja.

Fél 12 van, és még annyi dolgom lenne, tornázni se tornáztam, már megint. Hihetetlen, hogy amikor elhatározom, hogy na, mostantól kell mozgs, és igenis csinálom, akkor jön egy olyan időszak az egyetemen, amikor örülök, hogy este még van energiám főzni valamit, hogy legyen mit enni másnap. És esküszöm, most nem kifogásokat keresek, ahogy szoktam, hogy miért nem tornázom. Végülis még nem vagyok elkésve, az alapelveim még betarthatóak. Lehet holnap felkelek időben, és mivel úgyis csak 10-re kell bemennem, reggel tornázok egy kicsit. Amúgy sem volt kedvem hajat mosni ma este, pedig kellett volna. Főzés közben állva majdnem elaludtam. De a blogot muszáj írnom,mert ha ezt nem követem, akkor a fogyitréninget se fogom előbb-utóbb.

Amúgy a sok folyadékivásnak egy elég nagy hátrányával kellett szembesülnöm. Sajnos, legalább kétszer felébredek éjszaka, mert hív a természet. És azt tudni kell rólam, hogy jóideje igen nehezen alszom el, és ha éjszaka felébredek, utána is kell legalább fél óra, mire visszaalszok. És ez nem túl szerencsés. De hát valamit valamiért. Majd megpróbálom azt, hogy napközben iszok sokat, és estefelé már csak mértékkel. Ha nem alszom ki magam, kezelhetetlen vagyok. Kedvetlen leszek, ingerült, és kiábrándult. Mint a legtöbb ember. Nekem kell legalább 10 óra alvás. Még nőni szeretnék ;) De most komolyan. Iszonyat sokat szeretek aludni. Ha egyszer elalszom, akkor sok idő kell, hogy tényleg kipihenten ébredjek.

Már csak ezen okból kifolyólag is, most már elköszönök.

Még egy kis megjegyzés: a szomszédban lakó lányok 90 napos diétát csinálnak. Értetlenül állok az eset előtt, ugyanis mindegyik van vagy 50 kiló. Indoklásképpen azzal feletek, hogy van egy kis felesleg a hasukon. Erre tényleg nem tudok mit mondani. Nem lenne egyszerűbb felüléseket csinálni? Diétával nem fog lemenni a hasáról az az ici-pici felesleg, ami őket zavarja.

no, ennyit búcsúzóul!

A bejegyzés trackback címe:

https://fogyitrening.blog.hu/api/trackback/id/tr461861166

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása